Point Chaud

Concept

" Point Chaud, zo lang er smaak is "

  • Een welbekend concept met een netwerk van een vijftigtal verkooppunten in Europa (Frankrijk en België).
  • Een dynamisch imago dat de klantervaring centraal stelt.
  • Een continue begeleiding bij het oprichten en het beheer van verkooppunten.
  • Een klantengetrouwheidprogramma.
  • Een concept dat moduleerbaar is i.f.v. de ligging:
  1. Point Chaud in een stadscentrum: 100 à 150 m²
  2. Point Chaud in een shopping center of in de rand:
    150 à 220 m², brood, gebak, patisserie, fast food in Franse stijl, proeven ter plaatse of mee te nemen.

Awards

"CCI" :

La Chambre de Commerce et d’Industrie (De Kamer van Koophandel in Wallonië) geeft elk jaar enkele onderscheidingen.

In 2010 waren de laureaten: PRAYON, POINT CHAUD, JOB IN en de Francofolies van SPA.

Zij werden verkozen om de dynamiek die ze vertonen in hun domein


"Prix d’Excellence de la Franchise":

De Belgische Franchise Federatie reikt prijzen uit aan actoren in de franchisewereld.

Dit samen met vertegenwoordigers van de regering, bedrijfsorganisaties en de franchisewereld. Er zijn twee prijzen: een voor de beste franchisegever en een voor de beste franchisenemer.

Een onafhankelijke jury die samengesteld werd uit specialisten uit de zakenwereld en de academische wereld, maakte een keuze tussen de voorgestelde kandidaten, in de categorie en het thema van het jaar. 

Point Chaud heeft volgende prijzen gewonnen:

  1. 2010 : de beste franchisenemer
  2. 2011 : de beste franchisenemer

Point Chaud in beeld