In elk verkooppunt kan de klant rekenen op een basisassortiment van ongeveer twintig producten per categorie, om ter plaatse te eten of mee te nemen.
Sinds zijn oprichting innoveert Point Chaud voortdurend om de kunst van de verwennerij te vernieuwen en de genoegens te variëren. Wist je dat het de eerste was die gevulde croissants aanbood ?
Door betrouwbare partners te kiezen voor de levering van grondstoffen, met wie een langdurige relatie is opgebouwd, en door te vertrouwen op een geïntegreerde productielocatie, bewaakt Point Chaud de kwaliteit en traceerbaarheid van zijn producten gedurende de hele toeleveringsketen.
Point Chaud staat garant voor de nauwkeurigheid van zijn productieprocessen, wat een waarborg is voor voedselveiligheid en ons in staat stelt een assortiment van onberispelijke producten aan te bieden, zodat u met een gerust hart van uw maaltijd kunt genieten.
Wit, grijs of speciaal brood, traditioneel of gevuld Weens gebak, een verscheidenheid aan sandwiches, salades... meer dan 200 producten, altijd vers, maken deel uit van ons assortiment.
Voortdurende innovatie en onderzoek zorgen ervoor dat onze producten evolueren in lijn met onze focus op smaak en knapperigheid.
Een fijne, knapperige korst, een romige kruim en de overheersende smaak van hazelnootboter zijn de kenmerken van het Point Chaud stokbrood.
Wanneer u zich aansluit bij het point chaud-netwerk, profiteert u van persoonlijke ondersteuning vanaf het begin en gedurende het gehele proces van uw project:
Uw verkooppunt is geopend, en u maakt nu deel uit van het netwerk, waarbij u volledig betrokken bent bij de ontwikkeling van het merk:
Een merk dat altijd aanwezig is
Specifieke tools
Point chaud is alles: zowel een merk, een concept als gedeelde waarden.
Meer dan 25 jaar na de oprichting blijft ons merk een solide en onmiskenbare speler op zijn marktsegment.
Een filosofie : klanttevredenheid en plezier.
Een sfeer : het bakken gedurende de hele dag voor de ogen van de klanten.
Wij zetten in op diversiteit, kwaliteit en service.
Dankzij een "winnende-winnende" strategie die is gericht op het collectieve belang van het netwerk, creëren we aantrekkelijke en winstgevende franchises die interne promotie bevorderen.
We volgen de evolutie van levensstijlen om de klant te laten genieten en het aanbod aan zijn vraag aan te passen.
Een gemeenschappelijk project om te delen met alle leden van het netwerk en iedereen die zich bij ons wil aansluiten.
Didier DEPREAY
CEO